Polityka zwrotów i refundacji
Ten post jest również dostępny w:
Polityka zwrotów i refundacji
Overview
Nasza polityka zwrotów trwa 30 dni. Jeśli minęło 30 dni od zakupu, nie możemy zaoferować pełnego zwrotu lub wymiany. Polityka zwrotów jest taka sama dla wszystkich naszych nazw domen, takich jak www.erjavcevakoca.comi wszystkie inne subdomeny www.erjavcevakoca.xxx, i jest uważany za sklep schroniska górskiego Erjavčeva.
Aby kwalifikować się do zwrotu, przedmiot musi być nieużywany i w takim samym stanie, w jakim został otrzymany. Musi również znajdować się w oryginalnym opakowaniu.
Kilka rodzajów towarów nie podlega zwrotowi. Zwrotowi nie podlegają towary łatwo psujące się, takie jak żywność, kwiaty, gazety lub czasopisma. Nie przyjmujemy również produktów stanowiących artykuły intymne lub sanitarne, materiałów niebezpiecznych ani łatwopalnych cieczy lub gazów.
Dodatkowe przedmioty niepodlegające zwrotowi:
- Gift cards
- Downloadable software products
Do dokonania zwrotu wymagany jest paragon lub dowód zakupu.
Nie odsyłaj zakupionego produktu do producenta.
W niektórych sytuacjach przyznawane są tylko częściowe zwroty kosztów:
- Book with obvious signs of use
- Any item not in its original condition is damaged or missing parts for reasons not due to our error.
- Any item that is returned more than 30 days after delivery
Refunds
Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwrotu wyślemy wiadomość e-mail z powiadomieniem o otrzymaniu zwróconego przedmiotu i informacją, czy zwrot został zatwierdzony, czy odrzucony.
Jeśli zwrot zostanie zatwierdzony, zostanie on przetworzony, a środki zostaną automatycznie przelane na kartę kredytową lub oryginalną metodę płatności w ciągu określonej liczby dni.
Late or missing refunds
Jeśli nie otrzymałeś zwrotu, sprawdź ponownie swoje konto bankowe.
Następnie skontaktuj się z operatorem karty kredytowej; oficjalne zaksięgowanie zwrotu może zająć trochę czasu.
Następnie skontaktuj się ze swoim bankiem. Zanim zwrot zostanie zaksięgowany, często mija trochę czasu.
Jeśli wykonałeś wszystkie te czynności i nadal nie otrzymałeś zwrotu pieniędzy, skontaktuj się z nami pod adresem {adres e-mail}.
Sale items
Zwrotowi mogą podlegać wyłącznie produkty w regularnej cenie. Artykuły wyprzedażowe nie podlegają zwrotowi.
Exchanges
Wymieniamy przedmioty tylko wtedy, gdy są wadliwe lub uszkodzone. Jeśli chcesz wymienić przedmiot na taki sam, wyślij nam wiadomość e-mail na adres info@erjavcevakoca.si i wyślij przedmiot na adres:
Planinska koča, Iztok Kurnik s.p.Jelovškova ulica 211000 Ljubljana
Gifts
Jeśli przedmiot został oznaczony jako prezent w momencie zakupu i wysłany bezpośrednio do Ciebie, otrzymasz kredyt upominkowy w wysokości wartości zwrotu. Po otrzymaniu zwróconego produktu zostanie wysłany bon upominkowy.
Jeśli przedmiot nie był oznaczony jako prezent w momencie zakupu lub osoba obdarowująca wysłała zamówienie do siebie, aby podarować je później, wyślemy zwrot pieniędzy do osoby obdarowującej, a ona dowie się o Twoim zwrocie.
Shipping Returns
Aby zwrócić produkt, należy wysłać go na adres:
Planinska koča, Iztok Kurnik s.p.Jelovškova ulica 211000 Ljubljana.
Użytkownik będzie odpowiedzialny za pokrycie kosztów wysyłki związanych ze zwrotem przedmiotu. Koszty wysyłki nie podlegają zwrotowi. Jeśli otrzymasz zwrot pieniędzy, koszt wysyłki zwrotnej zostanie odjęty od kwoty zwrotu.
Czas potrzebny na dotarcie wymienionego produktu może się różnić w zależności od miejsca zamieszkania.
W przypadku zwrotu droższych przedmiotów należy rozważyć skorzystanie z usługi śledzenia przesyłki lub wykupienie ubezpieczenia przesyłki. Nie gwarantujemy, że otrzymamy zwrócony przedmiot.
Need help?
Skontaktuj się z nami pod adresem info@erjavcevakoca.si w przypadku pytań dotyczących zwrotów.